vrijdag 26 juni 2026

In de tuin

Foto's die ik in de tuin heb gemaakt.

Er staan verschillende kleuren klaprozen, maar ook de korenbloemen zijn aanwezig. 

En heb je die, dan komt met een beetje geluk de Putter ook nog op bezoek.

Heb er een paar foto's van kunnen maken, maar niet zo mooi als wel wou

Heb er nog veel meer, die komen een andere keer ;-))

Klik op de eerste voor mooier beeld.





 














Bedankt voor de reactie op mijn vorig blogje.

Groetjes Tinie






13 opmerkingen:

  1. Wow wat meer kan ik zeggen. Ook hier weer zo mooi weergegeven. Wat een sfeer. Super Tinie.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een genietreeks weer, dapper dat je buiten kwam 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. My goodness, these are brilliant! You're practically capturing your own Life in the Undergrowth minus David Attenborough! :) These looks into the flowers, with this little hoverfly, the bumble bee and the honey bee, are truly captivating. The goldfinches are a nice bonus, a kind of a special garden life star from the world of flying feathered dinosaurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tinie,
    Geweldige foto's van de insecten bij de bloemen, ik vind ze echt super.
    Foto 8 en 14 zijn mijn favoriet.
    Ik wens je een mooi weekend.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tinie, mooie foto's. Putters heb ik ook een keer in de tuin gehad. Wat is je header mooi van die eekhoorn. Net alsof hij aan het posteren is. Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tinie.

    Mooi met de insecten in de bloemen.
    Heel mooi dat Puttertje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tinie,
    Wat een prachtige macrofoto's heb je weer gemaakt, allemaal zo mooi scherp en gedetailleerd. En ook de putter staat er goed op.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hoor, er is in jou tuin altijd wel iet te genieten hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely selection of insects from your garden, and the poppies are a delight red being my favourite colour.

    Kind regards....Pete.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nice work, Tinie. Clear, sharp detail. Best wishes - David

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tinie,
    Wat een mooie reeks!! Schitterend die snoepende hommels in die bloemen en ook zo close in beeld.
    Die klaprozen zijn ook erg mooi. Grappig dat daar ook net zo'n putter op visite is. Knap gefotografeerd allemaal.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful photographs with which you show us the world of small living beings, Tinie.
    And with a few shots dedicated to the Goldfinch, a small bird that enchants us with its wonderful plumage.
    All the best,
    JR

    BeantwoordenVerwijderen