zaterdag 23 september 2023

Yes, ik heb hem ;-))

Eindelijk heb ik de eekhoorn op de foto, hier had ik allang op  gewacht.

Maar van de week was het zover, ik zag hem op het dak van de schuur

en na even wachten hoorde ik geluid aan de andere kant van de schutting .

En jawel precies op de goede plek kwam zijn koppie boven de schutting uit.

Niet zoveel foto's maar ben er blij mee.


klik op de eerste voor mooier beeld







Merel



Heb je korenbloemen in de tuin, komt de putter ook ;-))


















Bedankt voor jullie reactie op mijn vorig blogje.

Groetjes Tinie



18 opmerkingen:

  1. Hoi Tinie.

    De Merel en de Putter zijn prachtig.
    Maar de Eekhoorn spettert van het scherm.
    Super.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, je hebt hem en hoe, zo mooi, prachtig!
    Ook de merel en de putter staan hier mooi te pronken
    Lang geleden dat ik nog eens een putter zag, prachtige vogel is dat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tinie,
    Wat leuk dat je ook de eekhoorn kon fotograferen, waar ik woon komen ze niet voor, ik kan hem dus alleen maar fotograferen als we met vakantie zijn, je hebt hem in ieder geval goed vast kunnen leggen.
    De merel en de putter vind ik ook heel mooi.
    Ik heb genoten van je foto's.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Tinie je had de eekhoorn echt supermooi voor de lens ontvangen en je foto's zijn dan ook toppie. Maar ook de merel en de putter waren pareltjes om te zien. Maar de mooie eekhoorn met de walnoot sprong er uit. Wacht ook nog steeds op een moment als ik eens ergens bent waar eekhoorns zijn ze ook te kunnen fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tinie,
    WOW, helemaal te gek dat je de eekhoorn te pakken hebt! Supermooie foto's wat leuk in je tuin!!!!
    De jonge merel is ook geweldig, wat een mooie scherpte en mooie kleuren in de rustige achtergrond. Mooier kan niet!!
    Dan korenbloemen in de tuin en tamme putters.... wat gaaf. Je hebt je kansen goed benut. Beeldschone foto's!
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Maria.
      Tamme putters in de tuin dat zijn het niet, denk ook niet dat ze er zijn.
      Het is goed luisteren dan hoor je ze komen.
      Dan wachten tot ze aan het snoepen zijn en voorzichtig bewegen, anders zijn ze snel weg ;-)
      Groetjes Tinie

      Verwijderen
  6. Prachtige opnamen hoor, die van het eekhoorntje zijn echt super, dan kan je dag niet meer stuk hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A curious and rascally squirrel, a black bird and a goldfinch make for a very good start to my day. Thanks, Tinie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk die eekhoorn, en dan gewoon bij jou in de tuin. Erg leuke foto's ook. Maar de putter steelt de show, wat een mooie vogel en zo prachtig gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The red squirrel is beautiful, and the Goldfinch are superb Tinie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Tinie
    die kleinen Eichhörnchen sind schwer zu erwischen, perfekt hinbekommen, süsse Fotos.
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Tinie,

    Fijn hoor om een eekhoorn in je tuin te hebben. Met wat voeren dmv walnoten en pinda's moet het toch lukken om meer foto's te kunnen maken. Mooi ook de foto's van de putter. Gave soort ook.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tinie... Lovely serie of pictures...Regards

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Tinie,
    Je woont wel op een aantrekkelijke plek als er een eekhoorn in je tuin komt. Het zijn bijzondere platen geworden. Maar ook de andere bezoekers hebben je mooie platen opgeleverd. Putters heb ik al heel lang niet meer in onze tuin gezien.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Tinie, sorry voor mijn wel erg late reactie op je prachtige post. Helemaal te gek die eekhoorn met zijn walnoot. De merel staat er ook prachtig op maar de putter tussen de korenbloemen zijn voor mij toppie.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tinie,

    Proficiat met je eerste eekhoorn. Leuk hoe hij met die noot zo heel nieuwsgierig boven de schutting uitkomt. Ik heb het idee dat het wel goed gaat met de eekhoorns, althans hier in het zuiden zie ik ze steeds meer. Wij hebben ook enkele vaste gasten in onze tuin en gisteren zag ik dat er eentje jammer genoeg een gebroken achterpootje had, waarmee hij overigens nog wel in een boom klom. Je merel en putter zijn ook prachtig, mooi scherp en een fijne achtergrond bij de merel.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig. Als ik die eekhoorn zie, komt vanzelf een glimlach om mijn mond. De merel en mooie putter staan er ook prachtig op.

    BeantwoordenVerwijderen