zaterdag 22 januari 2022

1+1=1

Het is heerlijk weertje om foto's te bewerken, dat heb ik dan ook gedaan.

Ik heb bij de meeste 2 foto's gebruikt om er 1 van te maken

Dus 1+1=1   ;-))

De originele telkens eerst geplaatst.

Bij de eerste heb ik een tekening gebruikt die ik lang geleden heb gemaakt.

Deze heb ik samengevoegd met een foto.


klik op de eerste voor mooier beeld


















Bedankt voor de reactie op mijn vorig blogje.
Julia vond de reacties ook fijn om te lezen.

Groetjes Tinie


18 opmerkingen:

  1. Beautiful series, the painting are truly an artist. And nature so well, Tinie, you are excellent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst bedankt dat je ook terug kwam op 1 van mijn websites en een mooie reactie achterliet. En ja ook ik ben dan weer nieuwsgierig wat je weer had gepost. En ben weer gezellig komen kijken naar je fotobewerkingen die ok dan ook weer heel mooi vond.Je schildereijen sprongen er uit en echt heel mooi vond ik hen. Mooie dagen hierbij weer gewenst en wellicht tot een andermaal. Reageer nu met mijn andere website eens zodat je deze ook wat leert kennen. Al is het wellicht dan voor jou even wennen. Want ook hier is het anders ingesteld en ik schrijf heel divers en ook hier is met liefde en leven de natuur soms ook er in verweven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tinie,
    Het is prachtig, artistiek en zo knap gedaan!!
    Je header is ook een juweeltje hoor!
    Groetjes en alvast fijne zondag
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tinie
    Fotobearbeitung kannst du perfekt, ich selber habe für diese Arbeiten keine Ruhe..
    und wahrscheinlich kein Geschick ;-))
    sehr schön und gerne mehr davon
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat heb je weer heel goed gedaan
    wat mooi allemaal
    het is alsof de ree daar echt zo tussen de takken stond, ik had het niet geweten moest je de uitleg niet gegeven hebben
    je ziet hoe een mens fotografisch bedrogen kan worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tinie,
    Dit heb je echt prachtig gedaan.
    De tulpen en het hert heb je echt prachtig bewerkt.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en knap gedaan hoor, de tulpen in het paarse kader, is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, leuk hè, dat we elkaar al zo lang "kennen"
    En bij jou genieten doe ik zeker, want wat zijn jouw foto`s en ook bewerkte foto`s altijd super mooi.
    Fijne zondag en op naar de volgende 15 jaar ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Tinie,

    Wat kan jij de foto's mooi bewerken! Daar ben ik best wel een beetje jaloers op :-).
    De foto van de tulpen en de bomen zijn mijn favorieten.

    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tinie.

    Dit heb je prachtig gedaan.
    Ze zijn heel mooi.

    Wat een prachtige tekening heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tinie,

    Je hebt je tijd met dit slechte weer prima benut en uit de foto's blijkt dat jij een kei bent in het bewerken. In vind die zachte tulpen heel mooi, maar de mooiste vind ik de bewerking van de witte lelies, super, net een tekening.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Tinie,
    Zo zie je maar weer dat fotoshoppen eindeloos veel mogelijkheden biedt met soms verrassende en onverwachte resultaten.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Tinie, weer zeer fraaie resultaten van je bewerkingen van de foto's. De tulpen en de lelies spreken mij het meeste aan.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent wel héél sterk in digitale fotobewerkingen !
    De eindresultaten zijn stuk voor stuk juweeltjes geworden.
    Heel mooi gedaan, mijn complimenten !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi om zo het verschil te zien Tinie.
    Wat kun je goed tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tinie,
    jij maat altijd van die prachtige bewerkingen.
    Als ik de pensioenleeftijd haal dan moet ik me daar toch ook eens in verdiepen.
    Vooral foto 14 vind ik een prachtige plaat .
    Niet dat de andere niet mooi zijn maar deze springt er voor mij echt uit :-)))
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie bewerkingen, ik vind het toch heel knap hoor, zo ver ben ik nog lang niet met bewerken. Vind het ook teveel tijd kosten. Maar ik kijk graag naar die van jou, altijd heel zacht en niet overdreven.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen