zondag 31 oktober 2021

Anders dan anders ;-))

Deze keer geen insecten of andere beestjes.

Even heel wat anders.


Klik op de eerste voor mooier beeld


Hier ben ik met reclamefolders aan het fotograferen geweest










Deze  zie ik als een feestje ;-))
Het zijn dauwdruppels op chrysanten







Zeepbel op het water

Op spattend water

Gekleurde bladeren, water en druppels.

Zand

Olie op water 



Kleuren ontstaan met bellenblazen

Bedankt voor de reactie op mijn vorig blog.

Fijne week, groetjes Tinie


16 opmerkingen:

  1. wauw, deze moeten niet onderdoen van je beestjes!
    prachtige foto's! en wat een creativiteit
    olie op water super maar zelfs het doodgewone zand gaat hier voor een gouden medaille :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tinie,
    Wat een geweldige fotoreeks.
    Het maakt niet uit wat jij fotografeert het is altijd mooi, nu ook weer.
    Ik heb genoten van je foto's.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tinie,
    Dat is inderdaad even heel wat anders. Maar wel leuk om mee bezig te zijn en zo te fotograferen.
    Die druppel foto (11 en 12) en ook die andere (foto 13) vind ik erg mooi geworden.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Tinie, wát een creativiteit, erg mooi gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tinie.

    Mooi en apart met de gekleurde vellen.
    De Druppels zijn prachtig.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent dus van alle markten thuis...wat een geweldige mooie en kleurrijke reeks is dit geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke experimentele fotografie !
    Het is boeiend om te zien hoe jij je echt creatief kan uitleven :-)
    Bij sommige foto's zie ik dat je een echt bokeh feestjeopbouwt , zalige fotografie Tinie !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tinie
    was ganz anderes und sehr schöne Fotos, die Wassertropfen gefallen mir sehr gut
    Grüsse Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Tinie,
    je hebt heerlijk gespeeld met allerlei vormen en kleuren. Mooie resultaten, om vrolijk van te worden.

    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Tinie,
    Zelf zou ik hier nooit aan beginnen. Jij laat wel zien dat je met creativiteit bijzondere platen kunt maken.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tinie,

    Je bent weer lekker creatief bezig geweest, heel knap hoe je het voor elkaar gekregen hebt met die onscherpte op de kop van die reclamefolders. Nr. 5 lijkt wel origami, ook heel mooi. Nr. 10 doet me dan weer denken aan een ufo. Nr. 15 en 16 vind ik echt prachtig een heerlijke creatieve uitspatting.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Tinie,

    Zo, jij bent lekker bezig geweest zeg. Mooie creatieve beelden heb je weten te maken. Een serie waar je trots op mag zijn!

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk Tinie, prachtige artistieke foto's. Wat een kennis. Je kunt goed zien, dat je precies weet wat je doet en wilt bereiken. Hoog niveau. Top!
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele reactie weg zucht......................
    Maar, het eerste waar ik aandacht bij het zien van deze foto's was de regenboog.
    Mijn kleinzoon die op deze datum (31 oktober) is verongelukt hield ook zo van de regenboog en dit zie ik er ook echt in ;-)
    Je foto's van de druppels zijn werkelijk fantastisch!!!! Werkelijk prachtig om te zien! Supermooi Tinie.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen