dinsdag 13 november 2018

Schilderen en tekenen

Voor ik met het fotograferen begon (alweer 11 jaar geleden)
had ik als hobby tekenen en schilderen.
Kwam van de week de foto's weer tegen en wil er toch nog wat van laten zien.
Of ik ooit weer begin, ik weet het niet.
Af en toe kriebelt het wel ;-))

Klik op de eerste voor mooier beeld.

Tekeningen zijn gemaakt met houtskool op papier.








 Met pastelkrijt


Acryl op paneel.
Dit was mijn eerste schilderij ;-))


Acryl op doek

















Bedankt voor de reactie op mijn vorig blogje

Groetjes Tinie

24 opmerkingen:

  1. Hallo Tinie, prachtig. Je hebt echt talent. Hier zou je meer mee moeten doen! Vooral de Afrikaanse beelden spreken mij zeer aan. Gr. Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Tinie... het zou driewerf zonde zijn om dat talent ongebruikt te laten roesten. Het is echt prachtig zeg, onmiskenbaar talent, WOOW!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó prachtig Tinie, ik wist niet dat je dit kon hoor! Tekening 2 vind ik echt supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a talent you have Tinie. These drawings are superb. Do you still do this or have you abandoned it for photography. That would be a shame.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tinie,
    Wow, je hebt echt talent! Eigenlijk volkomen logisch, want als je op zo'n mooie manier foto's maakt schilder je ook al bijna '-) Het gevoel en talent is er en als je ff geen zin hebt om eropuit te gaan ligt er een heerlijke hobby voor je op de plank!! Lekker doen als je zin hebt. Heel mooi werk!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning Tinie, absolutely beautiful each painting, you are a genius.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zozo Tinie, Mag ik je een advies geven, als ik jouw was zou ik de draad weer oppakken, wat 'n talent en wat 'n gave. Schitterend werken heb je gemaakt.
    Groet kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tinie.

    Ik blijf er naar kijken dit is fantastisch.
    Wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Doorgaan ermee zo zonde als je niet er mee verder gaat.
    Prachtig tekenen en schilderen en foto's, je bent fantastisch.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tinie,
    Wat is dit mooi, ik wist niet dat je dit kon.
    Ik zou echt weer beginnen als ik jou was, je hebt talent.
    Ik vind het echt geweldig wat je hier laat zien.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tinie,
    Maar dat is leuk. Fantastische kunstwerken.
    Gaaf die gorilla en ook schilderij nummer 10 met die man zo in de hoek vind ik echt super.
    Je bent zeer talentvol Tinie.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb jij die allemaal gemaakt ?
    Geweldig mooi zijn ze, stuk voor stuk.
    Gewoon fantastisch talent heb je !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, zo talentvol!! indrukwekkend!
    moet je zeker onderhouden zodat je het niet verleert

    BeantwoordenVerwijderen
  13. beautiful series of drawings. thank you for sharing.
    greeting- evi erlinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat is dit heel mooi om te zien. Vraag me af dat jij alle tekening heeft gemaakt? Daar ben ik nieuwsgierig ernaar. Echt kunst om te maken. Er zit ook diepte erin. Echt heel mooi hier!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alle mensen zeg!!! Dan "ken" ik je toch al zo lang (nog van de punt) maar ik kan me niet heugen ooit van deze prachtige werken van je gezien te hebben!!!!! Je bent echt een talentvolle schilderes hoor. Mijn complimenten.

    Heel fijn weekend Tinie,
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Tinie, net echt. Daar moet je zeker weer mee beginnen. Fijne week. Groetjes Caroline
    https://carolinesnatuurfotografie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi Tinie ik ben blij dat je je werk hebt laten zien.
    Je moet het echt weer oppakken want het is zonde als je er niets mee doet.

    Groetje Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Tinie, je hebt zeker een berg talent hoor. Prachtig werk!!!

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tinie,
    Als ik jou was zou ik niet langer aarzelen. Je hebt het helemaal in je en het zou zonde zijn als je de draad niet weer zou oppakken. Je hebt mij zeer verrast met dit knappe werk. Mijn complimenten.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik herken dat gevoel,
    ikzelf heb ook 40 jaar getekend en geschilderd, geëtst en wat schuchtere pogingen tot beeldhouwen, tot de fotografie alles overnam.
    Weldra ga ik met pensioen, dan ga ik het tekenen terug hernemen denk ik.
    Jouw grafisch werk mag zeker gezien worden Tinie, je hebt het heel duidelijk in je vingers :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Tinie,

    Wat een multitalent ben je zeg, werkelijk schitterend. Als ik jou was zou ik hier zeker mee doorgaan, echt zonde als je met deze creativiteit niets meer zou doen, er zitten werken bij die ik zo aan de muur zou hangen. Ben ooit ook nog eens met een teken- en schilderscursus bezig geweest, maar aan dit niveau kan ik absoluut niet tippen.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, dat kun je ook goed. Grappig dat ik dit ook heb gedaan voordat ik ging fotograferen. En als ik jouw tekeningen en schilderwerk bekijk zou het best kunnen dat ik je toen al volgde, want een aantal komen mij bekend voor.
    Het is een leuke hobby, ik ga het vast ooit weer oppakken, maar nu gaat alle vrije tijd (met veel plezier) in de fotografie zitten.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Tine,
    Via, via kwam ik op jouw blogpagina terecht. Schitterende foto's en tjeetje, wat een mooie schilderijen/tekeningen!!! Je zou ze ergens moeten tentoonstellen; zo mooi zijn ze. Knap dat je zo kan tekenen.

    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen