zondag 22 januari 2017

Ik ben er weer ;-)))
Na al die weken kom ik weer eens kijken en een blogje plaatsen.
Het had een goede reden dat ik er niet was, we waren op vakantie 
naar onze dochter en haar gezinnetje in Nieuw Zeeland.
Een heerlijk weerzien na 4 jaar, we hebben genoten.
Natuurlijk plaats ik er een paar foto's van.
We zaten op het Noordereiland.

Klik op de eerste voor mooier beeld


De Myna









De Jan van Genten kolonie in Muriwai beach.


Ik kom gauw weer bij jullie kijken.
Moet nog heeeeeeeeeeeeel veel foto's uitzoeken ;-))
Groetjes Tinie

27 opmerkingen:

  1. Geweldig zo'n vakantie Tinie!! De foto's die je nu laat zien zijn al prachtig, ik ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tinie,
    Dat zijn prachtige foto's!! Ook een heel mooi gebied daar zo te zien.
    En wat gaaf om daar die jan van genten zo te kunnen fotograferen.
    Je zult het inderdaad naar je zin hebben gehad bij dat bezoekje aan je dochter.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tinie.

    Wat heerlijk zo na een paar jaar je dochter en haar gezin weer in de armen te kunnen sluiten.
    Wat is het daar mooi.
    Prachtig deze foto's.
    Wat een mooi vogeltje is dat eerste.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een weerzien zal dat zijn geweest. Lijkt me zo'n prachtig land. Jullie zullen ongetwijfeld veel gezien hebben. Mooie foto's van de Jan van Genten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tinie, wat zul je daar een schitterende tijd hebben meegemaakt. Een prachtig land en dan je dochter en haar gezinnetje weerzien! By the way... heel knap gefotografeerd ook nog, magnifiek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welcome back Tinie, those pictures were excellent, the Myna and the Gannet my favourites.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tinie,
    wat moet dat heerlijk zijn geweest, je dochter en haar gezin na 4 jaar weer in de armen te kunnen sluiten.
    En natuurlijk had je je camera mee naar dat prachtige land. Leuke opwarmer al, deze prachtige serie. Ik neem aan dat we de komende tijd nog van veel Nieuw-Zeelandse foto's mogen meegenieten.

    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Tinie, wat 'n mooie afbeeldingen, geweldig moet het daar zijn.
    Groet Kees. Ik ben nieuwsgierig naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed je weer terug te zien, Tinie. Het zal als vanouds genieten worden van je reisfoto's, neem ik aan.
    Deze serie is alvast een prima start. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk voor jou om je dochter weer effe lekker te kunnen omarmen. Je zult ongetwijfeld skypen maar niets is beter dan elkaar in levende lijve te zien of niet. Succes met het uitzoeken van je foto's.
    Heerlijke dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh dan heb jij genoten, Tinie!!!
    Wat leuk en wat fijn voor je... :-))))
    Je foto's zijn prachtig!
    Lieve genietgroetjes van Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tinie,
    fijn dat je er weer bent, een hele ervaring om een paar weken daar te verblijven. Ik verheug me er al op om je foto's te kunnen bekijken. Het begin is al goed.
    Groetjes
    Joost

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk, herenigd worden met dochter en gezin
    en een boeiende vakantie er bovenop
    prachtige foto's, prachtige streek
    dat belooft hier voor de komende tijd, zullen we ook wat op vakantie zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh....dan zal je een heerlijke tijd gehad hebben en lekker zomers :-)
    Fijn samenzijn :-)
    Kom maar op met alle foto`s
    Daar wordt dus genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Tinie,
    Wat een prachtige foto's en wat een prachtig land.
    Ik miste je al, fijn dat je weer terug bent.
    Foto 1 en 5 zijn echt super gaaf.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tinie
    Erg mooie foto's zijn dit.
    Groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Tinie,
    Nou dat is andere koek!!!! Wat een mooie foto's en je moet nog veel uitzoeken....Ik hoop dat je nog meer in vervolgblogs gaat laten zien!
    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zal ongetwijfeld een leuke vakantie en fijn weerzien geweest zijn Tinie. Alvast een mooi voorproefje hier met de Jan van Gent in de hoofdrol, mooie vluchtfoto.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Tinie,
    Het zal ongetwijfeld een heel plezierig weerzien geweest zijn. Bovendien ben je in een land geweest dat weer een heel andere natuur te bieden heeft dan je gewend bent. Grappig dat je een myna laat zien. Ik heb een maina gezien in mijn laatste vakantie in Botswana.
    Ik ben benieuwd naar volgende beelden van Nieuw Zeeland.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh,wat heerlijk, dan heb je dus net zomer gehad daar en kom je hier midden in de winter terecht...
    Je foto's zijn prachtige, belooft wat voor wat er nog gaat komen
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Tinie,

    Wat zul je het heerlijk gehad hebben aan de andere kant van de wereldbol. Ben zeer benieuwd naar alle platen.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tinie,

    ik wist dat je daar was. Ik weet ook nog de dag dat je vertelde (op punt toen nog volgens mij) dat je dochter daar naar toe ging verhuizen!! Ik zou het vreselijk vinden maar het is niet anders. Als zij maar gelukkig is toch ;-)
    Prachtige foto's en je maakt me ook gelijk heel nieuwsgierig naar nog meer mooie foto\'s van daar.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Precioso reportaje Tinie, un destino maravilloso para ver aves y naturaleza. Un fuerte abrazo desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Woow, dat moet leuk zijn ! Na 4 jaar je dochter nog eens weerzien in dat super ver Nieuw Zeeland. Jullie zullen er allemaal van genoten hebben hé ;-) Van wat ik hier nu al zie aan foto's denk ik dat we nog veel pracht foto's gaan tezien krijgen :-) popel popel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeetje, Tinie, wat een geweldige trip. En wat een schitterende foto's heb je gemaakt. Wat zul je genoten hebben. En dan het weerzien met je dochter. Heerlijk! Wel een enorme reis, hè. Ik wens je een fijn weekend en geniet nog even lekker na. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen